Роль та сучасні методи маркетингових досліджень у бізнесі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

економіка, розвиток ринку, конкурентне середовище, товар, продукція, мотивація споживачів

Бібліографічний опис

Журавльова М. О. Роль та сучасні методи маркетингових досліджень у бізнесі / М. О. Журавльова // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2014" : тр. 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 2-4 грудня 2014 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – С. 181-183.