Підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємств кондитерської галузі на основі бенчмаркінгу
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Висвітлено теоретичні положення методів бенчмаркінгу, виявлено найбільш ефективний метод для стратегічного порівняння, визначено закономірність у пошуку партнера по бенчмаркінгу або "еталонного" підприємства.
When covering theoretical principles of benchmarking methods, identified the most effective method for strategic comparisons, defined pattern to find a partner for benchmarking or "reference" enterprise.
When covering theoretical principles of benchmarking methods, identified the most effective method for strategic comparisons, defined pattern to find a partner for benchmarking or "reference" enterprise.
Опис
Бібліографічний опис
Корженко М. О. Підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємств кондитерської галузі на основі бенчмаркінгу / М. О. Корженко, І. А. Чекмасова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 61 (1170). – С. 41-45.