Підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємств кондитерської галузі на основі бенчмаркінгу

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Висвітлено теоретичні положення методів бенчмаркінгу, виявлено найбільш ефективний метод для стратегічного порівняння, визначено закономірність у пошуку партнера по бенчмаркінгу або "еталонного" підприємства.
When covering theoretical principles of benchmarking methods, identified the most effective method for strategic comparisons, defined pattern to find a partner for benchmarking or "reference" enterprise.

Опис

Ключові слова

методи бенчмаркінгу, модель тренду, коефіцієнт достовірності апроксимації, фінансово-господарська діяльність, methods of benchmarking, trend model, squared coefficient

Бібліографічний опис

Корженко М. О. Підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємств кондитерської галузі на основі бенчмаркінгу / М. О. Корженко, І. А. Чекмасова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 61 (1170). – С. 41-45.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced