Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21635
Title: Оцінка впливу регулювання температурного стану поршнів на техніко-економічні показники дизеля
Other Titles: Evaluation of the pistons temperature state regulation impact on the diesel engine technical and economic performances
Authors: Клименко, Олександр Миколайович
Science degree: кандидат технічних наук
Thesis level: кандидатська дисертація
Code and name of the discipline: 05.05.03 – двигуни та енергетичні установки
Thesis department: Спеціалізована вчена рада Д 64.050.13
Thesis grantor: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Scientific advisor: Пильов Володимир Олександрович
Committee members: Марченко Андрій Петрович
Парсаданов Ігор Володимирович
Осетров Олександр Олександрович
Keywords: двигуни внутрішнього згоряння; ДВЗ; техніко-економічні показники ДВЗ; масляне охолодження поршня; температурний стан; математичне моделювання; дисертації; technical and economic performance of internal combustion engines; piston oil cooling; fuel injection timing angle; temperature condition; mathematical modeling; optimized settings
УДК: 621.436.2
Issue Date: 2016
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Клименко О. М. Оцінка впливу регулювання температурного стану поршнів на техніко-економічні показники дизеля [Електронний ресурс] : дис. ... канд. техн. наук : спец. 05.05.03 / Олександр Миколайович Клименко ; наук. керівник Пильов В. О. ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків, 2016. – 165 с. – Бібліогр.: с. 144-160. – укр.
Abstract: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук зі спеціальності 05.05.03 – двигуни та енергетичні установки. – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут". – Харків, 2016. Дисертаційна робота присвячена дослідженню впливу регульованого температурного стану поршнів дизеля різного призначення на його техніко-економічні показники. Розроблено та реалізовано методику оцінки якості дизеля при регулюванні інтенсивності масляного охолодження поршнів та керуванні моментом початку впорскування палива в камеру згоряння, а також при врахуванні моделі експлуатації енергетичної установки. Проведено експериментальні дослідження впливу температурного стану поршнів з низькотеплопровідним покриттям поверхні камери згоряння транспортного дизеля, а також зміни кута випередження впорскування палива на показники токсичності відпрацьованих газів, паливної економічності та температурний стан деталей камери згоряння. В результаті виконаного оптимізаційного дослідження запропоновано характеристичні карти керування масляним охолодженням поршнів та моментом початку впорскування палива для комплексного покращення техніко-економічних показників дизеля. Оцінено ефективність впровадження запропонованих заходів в автомобільних та тракторних дизелях та стаціонарних дизельгенераторах. Запропоновано методику врахування температурного стану найбільш теплонавантажених зон поршня в загальній методиці оцінки якості дизеля. Проведені розрахункові дослідження дозволили визначити ефективність регулювання температурного стану поршнів на ресурсну міцність його камери згоряння.
Thesis for the science degree of the Candidate of technical sciences by speciality 05.05.03 – engines and power plants. – National Technical University "Kharkоv polytechnic institute", Kharkоv, 2016. Dissertation is devoted to research of complex influence of pistons temperature state regulation on the diesel engine technical and economic performance. In the dissertation work a method of estimating the quality of the diesel engine when regulating of the pistons temperature state, which takes into account indicators of exhaust gases toxicity and ICE fuel efficiency in each mode of the power plant operation is proposed. Experimental study of the effect of temperature condition of pistons with low conductive coating combustion chamber surface and changes the fuel injection timing angle on the exhaust gases toxicity, fuel economy and thermal condition of combustion chamber parts is done. As a result of the optimization research the characteristic cards control of pistons oilcooling and the fuel injection start for complex diesel engine technical and economic indicators improvement are proposed, the effectiveness of their use in automobile and tractor diesel engines and stationary diesel generators are estimated. The method of accounting of the most heat-loaded piston zones temperature state in general procedure of diesel quality assessment is proposed. Conducted estimated researches have allowed to define the effectiveness of pistons temperature state regulation on the combustion chamber resource strength.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21635
Appears in Collections:05.05.03 "Двигуни та енергетичні установки"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
titul_dysertatsiia_2016_Klymenko_Otsinka.pdfТитульний лист, зміст511,8 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
literatura_dysertatsiia_2016_Klymenko_Otsinka.pdfСписок використаних джерел443,75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
vidhuk_Kondratenko_O_M.pdfВідгук529,23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
vidhuk_Lisoval_A_A.pdfВідгук512,14 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.