Особливості сучасних педагогічних технологій у формуванні системи знань фахівців
Дата
2015
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті подано особливості сучасних педагогічних технологій у
процесі формування системи знань фахівців у галузі економіки. Коротко
означено перелік факторів, що можуть впливати на компетентності фахівців. Визначено перелік найбільш популярних педагогічних технологій,
що використовують серед майбутніх фахівців з економіки.
The article features modern teaching technologies in the process of system knowledge of experts in economics. Short is defined list of factors that could affect the competence of professionals. The list of the most popular educational technologies that use of future specialists in economics.
The article features modern teaching technologies in the process of system knowledge of experts in economics. Short is defined list of factors that could affect the competence of professionals. The list of the most popular educational technologies that use of future specialists in economics.
Опис
Ключові слова
технології навчання, фахівці у галузі економіки, професійна компетентність, модульне навчання, system of knowledge, educational technology, technology education, experts in economics, professional competence
Бібліографічний опис
Мажник Л. О. Особливості сучасних педагогічних технологій у формуванні системи знань фахівців / Л. О. Мажник // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – Вип. 44 (48) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених : "Психолого-педагогічні аспекти формування управлінського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика", 21 жовтня 2015 р. – С. 326-332.