Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21661
Title: Сутність стратегічного управління підприємством ресторанного господарства
Other Titles: The essence of strategic management of restaurant business
Authors: Пічугіна, Тетяна Сергіївна
Безгінова, Любов Іванівна
Шарапова, Олена Михайлівна
Швед, Світлана Андріївна
Keywords: ринкова економіка; реакція піприємства; менеджер; конкурентні переваги; enterprise; strategic management approach
Issue Date: 2015
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Сутність стратегічного управління підприємством ресторанного господарства / Т. С. Пічугіна [та ін.] // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 61 (1170). – С. 62-64.
Abstract: У статті розглянуто дефініції поняття "стратегічне управління", визначено основні підходи до його розуміння закордонними та вітчизняними науковцями. Це, разом із дослідженням специфіки діяльності підприємств ресторанного господарства, дозволило запропонувати авторське визначення поняття "стратегічне управління підприємством ресторанного господарства".
The article deals with the definition of the "strategic management" concept, the basic approaches to understanding foreign and domestic scientists. This, together with the study of the restaurant business enterprises’ specifics, allowed to offer his own definition of the concept "strategic management restaurant business."
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21661
Appears in Collections:Вісник № 61

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_KhPI_2015_61_Pichuhina_Sutnist_stratehichnoho.pdf556,13 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.