Проблеми управління партнерськими взаємовідносинами з зовнішньоекономічної діяльності

Ескіз

Дата

2015

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті уточнено поняття "партнерські взаємовідносини", виокремленні типи заходів, які визначають готовність підприємства до партнерських взаємовідносин, визначені способи, якими має можливість скористатись підприємство, здійснюючи вибір потенційного партнера, класифіковані форми співробітництва суб’єктів господарювання за окремими напрямками діяльності.
The paper clarified the concept of "partnerships" These types of events that determine the readiness of companies to partner relationships, defined ways in which the company is able to use, carrying out selection of the potential partner, categorized forms of cooperation of business entities in their areas of activity.

Опис

Ключові слова

вибір потенційного партнера, зовнішній ринок, конкурентоспроможність, стратегія підприємства, external market, enterprise strategy

Бібліографічний опис

Федоренко І. А. Проблеми управління партнерськими взаємовідносинами з зовнішньоекономічної діяльності / І. А. Федоренко, А. Г. Берулава, А. І. Колонтаєвська // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 61 (1170). – С. 79-82.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced