Проблеми управління партнерськими взаємовідносинами з зовнішньоекономічної діяльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті уточнено поняття "партнерські взаємовідносини", виокремленні типи заходів, які визначають готовність підприємства до партнерських взаємовідносин, визначені способи, якими має можливість скористатись підприємство, здійснюючи вибір потенційного партнера, класифіковані форми співробітництва суб’єктів господарювання за окремими напрямками діяльності.
The paper clarified the concept of "partnerships" These types of events that determine the readiness of companies to partner relationships, defined ways in which the company is able to use, carrying out selection of the potential partner, categorized forms of cooperation of business entities in their areas of activity.

Опис

Ключові слова

вибір потенційного партнера, зовнішній ринок, конкурентоспроможність, стратегія підприємства, external market, enterprise strategy

Бібліографічний опис

Федоренко І. А. Проблеми управління партнерськими взаємовідносинами з зовнішньоекономічної діяльності / І. А. Федоренко, А. Г. Берулава, А. І. Колонтаєвська // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 61 (1170). – С. 79-82.

Зібрання