Філософія педагогіки добра

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Філософський аналіз педагогіки добра дозволяє визначити онтологічні, гносеологічні, аксіологічні та герменевтичні аспекти цієї надзвичайно цікавої і перспективної педагогічної системи. Такий аналіз відкриває множину функціональних можливостей педагогіки добра, виявити й тим більш реалізувати які без філософського осмислення досить проблематично. Свої характерні особливості має застосування ідей і принципів педагогіки добра у вищій школі. Його особливості детерміновані самим призначенням і сенсом системи вищої освіти. Йдеться передовсім про вкрай сприятливу роль емоційно забарвлену педагогіки добра у формуванні професійної і соціальної компетентності майбутніх фахівців.

Опис

Ключові слова

філософія освіти, інтерес, знання, духовність, відповідальність, цінності моральні, ідеали життєві, школа вища, компетентність професійна, компетентність соціальна

Бібліографічний опис

Пономарьов О. С. Філософія педагогіки добра / О. С. Пономарьов // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – Ч. 2. – С. 11-21.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced