Математична модель процесу впуску в бензиновому двигуні з різними способами регулювання навантаження та ступеня стиску

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Описана методика побудови математичної моделі впускного трубопроводу в умовах регулювання навантаження й ступеня стиску в бензиновому двигуні внутрішнього згоряння. Наведено рівняння для розрахункового дослідження впливу деяких параметрів впускного тракту на показники термодинамічного циклу. В основу розробленої моделі впускного трубопроводу покладені рівняння термодинаміки й гідравліки. Отримано апроксимуючі формули зв'язку між положенням дросельної заслінки, відносним навантаженням двигуна, частотою обертання колінчастого вала й ступенем стиску.

Опис

Ключові слова

трубопровід, двигуни бензинові, впускний тракт, термодинамічний цикл, термодинаміка, гідравліка

Бібліографічний опис

Математична модель процесу впуску в бензиновому двигуні з різними способами регулювання навантаження та ступеня стиску / М. І. Міщенко, Т. М. Заренбін, Т. М. Колеснікова та ін. // Двигуни внутрішнього згоряння. - 2009. - № 2. -С. 27-31.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced