Математична модель процесу впуску в бензиновому двигуні з різними способами регулювання навантаження та ступеня стиску
Дата
2009
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Описана методика побудови математичної моделі впускного трубопроводу в умовах регулювання навантаження й ступеня стиску в бензиновому двигуні внутрішнього згоряння. Наведено рівняння для розрахункового дослідження впливу деяких параметрів впускного тракту на показники термодинамічного циклу. В основу розробленої моделі впускного трубопроводу покладені рівняння термодинаміки й гідравліки. Отримано апроксимуючі формули зв'язку між положенням дросельної заслінки, відносним навантаженням двигуна, частотою обертання колінчастого вала й ступенем стиску.
Опис
Ключові слова
трубопровід, двигуни бензинові, впускний тракт, термодинамічний цикл, термодинаміка, гідравліка
Бібліографічний опис
Математична модель процесу впуску в бензиновому двигуні з різними способами регулювання навантаження та ступеня стиску / М. І. Міщенко, Т. М. Заренбін, Т. М. Колеснікова та ін. // Двигуни внутрішнього згоряння. - 2009. - № 2. -С. 27-31.