Формування ціннісно-орієнтаційної визначеності майбутніх учителів у системі колективних відносин

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Розглядаються актуальні питання формування ціннісно-орієнтаційної визначеності майбутніх учителів в процесі формування колективних відносин. Особлива увага приділяється пошуку нових можливостей, вимог та підходів щодо оптимізації навчально-виховного процесу. Розкрито деякі елементи експериментальних технологій формування ціннісно-орієнтаційної визначеності майбутні учителів. Констатуються матеріали власних емпіричних досліджень з формування ціннісно-орієнтаційної визначеності майбутніх учителів.
The current questions of value-oriented definiteness formation of future teachers in collective relations formation process are examined. The special attention is paid to the search of new possibilities, requirements and approaches to optimization of educational process. Some elements of experimental technologies of value-oriented definiteness formation of future teachers are exposed. Material of empiric researches are stated in relation to value-oriented definiteness formation of future teachers.

Опис

Ключові слова

навчально-виховний процес, студентська група, моральні відносини, педагогічні технології, moral relations, pedagogical technologies

Бібліографічний опис

Донцов А. В. Формування ціннісно-орієнтаційної визначеності майбутніх учителів у системі колективних відносин / А. В. Донцов // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2016. – № 1. – С. 55-64.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced