Особливості мовної підготовки студентів-іноземців медичного профілю
Дата
2016
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Розглянуто особливості організації мовної підготовки студентів-іноземців медичного профілю, проаналізовано наукові дослідження і публікації, а також розглянуто досвід мовної підготовки європейського та українського вищих навчальних закладів, визначено сутність мовної підготовки як важливого компонента розвитку комунікативних навичок, необхідних для формування професійної компетентності студентів медичних спеціальностей.
This article reveals peculiarities of the organization of language training foreign students of a medical profile. It is analyzed research and publications, as well as discussed the experience of language training for the European and Ukrainian institutions of higher education. It’s defined the essence of language training as an important component of the development of communicative skills required for the formation of professional competence of specialists of medical profile.
This article reveals peculiarities of the organization of language training foreign students of a medical profile. It is analyzed research and publications, as well as discussed the experience of language training for the European and Ukrainian institutions of higher education. It’s defined the essence of language training as an important component of the development of communicative skills required for the formation of professional competence of specialists of medical profile.
Опис
Ключові слова
ВНЗ, професійна діяльність, комунікативні здібності, фахівці, communicative competence
Бібліографічний опис
Северина Н. Ю. Особливості мовної підготовки студентів-іноземців медичного профілю / Н. Ю. Северина, Л. Г. Левицька // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2016. – № 1. – С. 75-83.