Особливості мовної підготовки студентів-іноземців медичного профілю

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Розглянуто особливості організації мовної підготовки студентів-іноземців медичного профілю, проаналізовано наукові дослідження і публікації, а також розглянуто досвід мовної підготовки європейського та українського вищих навчальних закладів, визначено сутність мовної підготовки як важливого компонента розвитку комунікативних навичок, необхідних для формування професійної компетентності студентів медичних спеціальностей.
This article reveals peculiarities of the organization of language training foreign students of a medical profile. It is analyzed research and publications, as well as discussed the experience of language training for the European and Ukrainian institutions of higher education. It’s defined the essence of language training as an important component of the development of communicative skills required for the formation of professional competence of specialists of medical profile.

Опис

Ключові слова

ВНЗ, професійна діяльність, комунікативні здібності, фахівці, communicative competence

Бібліографічний опис

Северина Н. Ю. Особливості мовної підготовки студентів-іноземців медичного профілю / Н. Ю. Северина, Л. Г. Левицька // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2016. – № 1. – С. 75-83.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced