Facilitation of professional education: definiton, concept, practice

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Definitions of the term ―facilitation‖ and its advantages / disadvantages have been analyzed in the article. Main styles of the facilitation of professional education have been described. Guiding principles for assisting professional education practitioners facilitate learner-centered education have been mentioned. Six dimensions of facilitation have been presented. Steps of preparation to the effective facilitation and steps how you might generate a good working dynamic with your students have been developed. Conflict indicators and conflict resolution tactics have been described with the requirements to the effective facilitation of professional education.
У статті проаналізовано визначення терміна «фасилітація», її пе- реваги та недоліки. Описано основні стилі фасилітації професійної освіти. Представлено основні принципи для тих, які практикуються у фасилітації професійної освіти. Описано шість ведучих аспектів фасилітації. Розроб- лено послідовність кроків щодо підготовки до ефективної фасилітації та створення позитивної динаміки роботи студентів. Описано індикатори конфлікту в аудиторії і тактика вирішення цих конфліктів; крім того, на- ведено вимоги для ефективної фасилітації професійної освіти.

Опис

Ключові слова

facilitation, effective facilitation, professional education, style of facilitation, student, lecturer, ефективна фасилітація, професійна освіта, стиль фасилітації, студент, викладач

Бібліографічний опис

Струпінська Н. В. Facilitation of professional education: definiton, concept, practice / Н. В. Струпінська, S. Kuznets // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – Вип. 44 (48) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених : "Психолого-педагогічні аспекти формування управлінського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика", 21 жовтня 2015 р. – С. 369-382.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced