Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Маркетингові дослідження"

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Методичні вказівки містять основи загальної теорії та практичні завдання з досліджень маркетингового середовища підприємства; проведення сегментації ринків; розробки цінової політики підприємства; методів поширення на ринку; використання різних форм та методів маркетингових досліджень; виконання обробки маркетингової інформації з метою визначення впливу окремих факторів на обсяг продажу.
Methodical instructions contain general theory and practical tasks according to research the marketing environment of the enterprise; the segmentation of markets; the development of pricing policy of the company; distribution methods on the market; use various forms and methods of marketing research; the implementation of processing marketing information with the aim of determining the influence of individual factors on the sales volume.

Опис

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Маркетингові дослідження" : для студ. напряму підготовки 6.030510 "Товарознавство і торговельне підприємництво" / уклад. О. Є. Гапоненко, Ю. Л. Курбатова ; Харківський політехнічний ін-т, нац. техн. ун-т. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – 62 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в