Поняття і структура іміджу сучасного викладача вищої школи
Дата
2016
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Стаття присвячена розгляду такої актуальної проблеми як імідж викладача вищої школи. Проведено аналіз різних підходів до визначення понять "імідж", "імідж викладача вищої школи"; визначено поняття "імідж викладача вищої школи" та виділено його основні компоненти: зовнішня, процесуальна і внутрішня складові.
The article is devoted to the actual problems such as the image of the high school. The analysis of different approaches to the definition of "image", "image of the higher school"; defined the concept of "the image of the higher school" and highlighted its main components: an external, procedural and internal components.
The article is devoted to the actual problems such as the image of the high school. The analysis of different approaches to the definition of "image", "image of the higher school"; defined the concept of "the image of the higher school" and highlighted its main components: an external, procedural and internal components.
Опис
Ключові слова
імідж викладача, викладач вищої школи, компоненти іміджу, зовнішній вигляд, процесуальний компонент, Я-концепція, image, image of high school teacher, image components, appearance, procedural component, self-concept
Бібліографічний опис
Романовська О. О. Поняття і структура іміджу сучасного викладача вищої школи / О. О. Романовська // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2016. – № 2. – С. 135-146.