Формування організаційної моделі управління витратами на етапі створення нової продукції

Ескіз

Дата

2007

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Чернівецький торговельно-економічний інститут

Анотація

У статті розглянута існуюча система управління витратами підприємства. Розглянуто питання формування ефективної системи управління витратами процесу створення нової продукції на основі комплексного підходу.

Опис

Ключові слова

витрати підприємства, управління витратами, створення нового продукту, собівартість нового продукту, вартість розробки

Бібліографічний опис

Рета М. В. Формування організаційної моделі управління витратами на етапі створення нової продукції / М. В. Рета // Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНЕУ. Економічні науки. – 2007. – № 2. – С. 210-214.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced