Підготовка висококваліфікованого інженера як одне з основних завдань вищої освіти (у контексті Болонського процесу)

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Автором уточнено зміст підготовки майбутніх інженерів, визначена роль освіти в зв'язку з впливом Болонської декларації та зміною підходів в освіті, в тому числі і до процесу підготовки інженерів (від традиційного до особистісно - і діяльно орієнтованому). У статті проаналізовано та розкрито сучасні підходи і прийоми підготовки майбутнього інженера до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Вказано на необхідність створення і фіксації в нормативних документах ефективної моделі професіонала в процесі підготовки майбутнього фахівця.
The author of the article has specified the phenomenon of future engineer training and clarified the role of education in сonnection with the influence of the Bologna declaration and the changes in the education approaches including the process of engineer training (the transfer from the traditional process to the personality and activity oriented one). Modern approaches to the personality oriented educational technologies introduction as well as methods of future engineer training have been analysed and shown in the article. Besides it has been stated that it is necessary to create the effective model of a professional and include it into the corresponding normative documents within the process of the future specialist training.

Опис

Ключові слова

підготовка професійна, підготовка фахівців, підготовка кадрів, освіта вища, реформування, модернізація, навчання особистісно-орієнтоване, навчання модульне, особистість, творчість

Бібліографічний опис

Романовський О. Г. Підготовка висококваліфікованого інженера як одне з основних завдань вищої освіти (у контексті Болонського процесу) / О. Г. Романовський, О. В. Квасник // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2009. – № 4. – С. 3-11.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в