Професійна культура в системі категорій філософії освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2007

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили

Анотація

На основі результатів онтологічного, гносеологічного, аксіологічного та морально-етичного статусу поняття професійної культури обґрунтовано необхідність її віднесення до категорій філософії освіти. Наведено значення оволодіння професійною культурою в особистісному розвитку людини. Показано наявність прямих і зворотних зв’язків між професійною культурою і життєвими цінностями людини, її духовністю взагалі.
On the basis of the results of the ontological, gnosiological, axiological and ethics status of a professional culture concept, the necessity of its attributing to the categories of philosophy of education is grounded. The importance of possessing professional culture in a person’s private development and life is underlined. The existence of direct and reverse connections of a person’s professional culture, life values and spirituality in general is shown.

Опис

Ключові слова

діяльність професійна, особистість, саморозвиток, самовдосконалення, цінності моральні, духовність

Бібліографічний опис

Пономарьов О. С. Професійна культура в системі категорій філософії освіти / О. С. Пономарьов // Наукові праці Миколаївського держ. гуманітарного ун-ту ім. Петра Могили. Сер. : Педагогічні науки. – 2007. – Т. 75, вип. 62. – С. 14-16.