Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/229
Title: Вплив методу регулювання потужності на індикаторний ККД бензинового двигуна
Authors: Гутаревич, Ю. Ф.
Редзюк, А. М.
Дядченко, В. Л.
Keywords: індикаторний ККД; двигуни бензинові; холостий хід; паливоповітряна суміш; циліндри
Issue Date: 2008
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Гутаревич Ю. Ф. Вплив методу регулювання потужності на індикаторний ККД бензинового двигуна / Ю. Ф. Гутаревич, А. М. Редзюк, В. Л. Дядченко // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2008. – № 1. – С. 10-15.
Abstract: Одним з напрямів підвищення паливної економічності бензинових двигунів в режимах часткових навантажень і холостого ходу є перехід від регулювання потужності дроселюванням паливоповітряної суміші до комбінованого методу – відключенням частини циліндрів зі значно меншим рівнем дроселювання працюючих циліндрів. Пояснюється таке покращення паливної економічності зміною декількох показників роботи двигуна. В даній роботі розглядається питання зміни при переході до комбінованого методу регулювання індикаторного ККД - одного з основних показників двигуна, які визначають його паливну економічність.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/229
Appears in Collections:Кафедра "Двигуни внутрішнього згоряння"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DVS_2008_1_Gutarevych_Vplyv metodu.pdf1,68 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.