Вплив методу регулювання потужності на індикаторний ККД бензинового двигуна

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Одним з напрямів підвищення паливної економічності бензинових двигунів в режимах часткових навантажень і холостого ходу є перехід від регулювання потужності дроселюванням паливоповітряної суміші до комбінованого методу – відключенням частини циліндрів зі значно меншим рівнем дроселювання працюючих циліндрів. Пояснюється таке покращення паливної економічності зміною декількох показників роботи двигуна. В даній роботі розглядається питання зміни при переході до комбінованого методу регулювання індикаторного ККД - одного з основних показників двигуна, які визначають його паливну економічність.

Опис

Бібліографічний опис

Гутаревич Ю. Ф. Вплив методу регулювання потужності на індикаторний ККД бензинового двигуна / Ю. Ф. Гутаревич, А. М. Редзюк, В. Л. Дядченко // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2008. – № 1. – С. 10-15.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в