Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/229
Название: Вплив методу регулювання потужності на індикаторний ККД бензинового двигуна
Авторы: Гутаревич, Ю. Ф.
Редзюк, А. М.
Дядченко, В. Л.
Ключевые слова: індикаторний ККД; двигуни бензинові; холостий хід; паливоповітряна суміш; циліндри
Дата публикации: 2008
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Гутаревич Ю. Ф. Вплив методу регулювання потужності на індикаторний ККД бензинового двигуна / Ю. Ф. Гутаревич, А. М. Редзюк, В. Л. Дядченко // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2008. – № 1. – С. 10-15.
Краткий осмотр (реферат): Одним з напрямів підвищення паливної економічності бензинових двигунів в режимах часткових навантажень і холостого ходу є перехід від регулювання потужності дроселюванням паливоповітряної суміші до комбінованого методу – відключенням частини циліндрів зі значно меншим рівнем дроселювання працюючих циліндрів. Пояснюється таке покращення паливної економічності зміною декількох показників роботи двигуна. В даній роботі розглядається питання зміни при переході до комбінованого методу регулювання індикаторного ККД - одного з основних показників двигуна, які визначають його паливну економічність.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/229
Располагается в коллекциях:Кафедра "Двигуни внутрішнього згоряння"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
DVS_2008_1_Gutarevych_Vplyv metodu.pdf1,68 MBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.