Видатний інноватор освіти

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний університет радіоелектроніки

Анотація

Витоками науково-технічного і соціального прогресу виступає розвиток креативних здібностей та поширення інноваційного мислення людей. Цей же розвиток істотною мірою відбувається в системі освіти й завдяки зусиллям і таланту педагогів, насамперед тих, хто своєю творчістю торує нові шляхи не тільки до розуму, але й до душі і серця вихованця. У плеяді видатних педагогів яскраво сяє й зірка Марії Монтессорі. Її гуманістична система та чітко індивідуальний підхід до кожного учня дозволяє досягати фантастичних результатів. Через це й сьогодні система Монтессорі лишається дійовою й актуальною.
The origins of scientific, technological and social progress is the development of creative abilities and dissemination of innovative thinking people. This development takes place substantially in the education system and through the efforts and talents of teachers, especially those who with their creativity breaks new ground not only to the mind, but also to the soul and heart of a pet. In the galaxy of outstanding teachers and a star shines brightly Maria Montessori. Its humanistic system and clearly an individual approach to each student can achieve fantastic results. Therefore, today the Montessori system remains effective and relevant.

Опис

Ключові слова

прогрес, характер мислення, система Монтессорі, індивідуальний підхід, особистісний розвиток, Монтессорі Марія, progress, nature of thinking, Montessori system, individual approach, personal development

Бібліографічний опис

Пономарьов О. С. Видатний інноватор освіти / О. С. Пономарьов // Новий колегіум. – 2015. – № 2 (80). – С. 3-7.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced