Вплив методу регулювання потужності на індикаторний ККД бензинового двигуна

Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Одним з напрямів підвищення паливної економічності бензинових двигунів в режимах часткових навантажень і холостого ходу є перехід від регулювання потужності дроселюванням паливоповітряної суміші до комбінованого методу – відключенням частини циліндрів зі значно меншим рівнем дроселювання працюючих циліндрів. Пояснюється таке покращення паливної економічності зміною декількох показників роботи двигуна. В даній роботі розглядається питання зміни при переході до комбінованого методу регулювання індикаторного ККД - одного з основних показників двигуна, які визначають його паливну економічність.

Опис

Ключові слова

індикаторний ККД, двигуни бензинові, холостий хід, паливоповітряна суміш, циліндри

Бібліографічний опис

Гутаревич Ю. Ф. Вплив методу регулювання потужності на індикаторний ККД бензинового двигуна / Ю. Ф. Гутаревич, А. М. Редзюк, В. Л. Дядченко // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2008. – № 1. – С. 10-15.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced