Вплив методу регулювання потужності на індикаторний ККД бензинового двигуна
Дата
2008
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Одним з напрямів підвищення паливної економічності бензинових двигунів в режимах часткових навантажень і холостого ходу є перехід від регулювання потужності дроселюванням паливоповітряної суміші до
комбінованого методу – відключенням частини циліндрів зі значно меншим рівнем дроселювання працюючих циліндрів. Пояснюється таке покращення паливної економічності зміною декількох показників роботи двигуна.
В даній роботі розглядається питання зміни при переході до комбінованого методу регулювання індикаторного ККД - одного з основних показників двигуна, які визначають його паливну економічність.
Опис
Ключові слова
індикаторний ККД, двигуни бензинові, холостий хід, паливоповітряна суміш, циліндри
Бібліографічний опис
Гутаревич Ю. Ф. Вплив методу регулювання потужності на індикаторний ККД бензинового двигуна / Ю. Ф. Гутаревич, А. М. Редзюк, В. Л. Дядченко // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2008. – № 1. – С. 10-15.