Інтерпретація та втілення моделі психологічної технології в процесс розвитку особистостей студентів – майбутніх фахівців

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті, на основе системного підходу, викладений зміст моделі психологічної технології для ціленаправленого її втіленя науково педагогічними працівниками у навчально-виховний процес внз з метою розвитку та вдосконалення індивідуальних особливостей особистостей студентів як майбутніх фахівців, відповідно сучасним вимогам освітньої сфери.
The article, based on a systematic approach, outlined the content of the psychological model of technology for the targeted implementation of its scientific teaching staff in the educational process of the university for the purpose of development and improvement of the individual characteristics of the person of students and their development as future professionals, according to modern requirements of the higher education sphere.

Опис

Ключові слова

становлення професійне, технології психологічні, втілення системне, модель, концептуальність, алгоритм, мотивація, відношення, здібності розумові, professional development, psychological technologies, system implementation, model, conceptual, algorithm, motivation, attitude, mental abilities

Бібліографічний опис

Фурманець Б. І. Інтерпретація та втілення моделі психологічної технології в процесс розвитку особистостей студентів – майбутніх фахівців / Б. І. Фурманець // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2015. – № 4. – С. 64-74.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced