Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України"
Дата
2016
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ПП "Видавництво "Фенікс"
Анотація
У статті висвітлено проблему професійної рефлексії; представлено особливості професійної рефлексії вчителів проектних класів «Інтелект України», що відбувається внаслідок усвідомлення професійних обов’язків, аналізу процесу навчання та результатів учнів, а також корекції професійної діяльності; проаналізовано шляхи вдосконалення рефлексії професійної діяльності вчителів початкових класів, які працюють у проектних класах за програмою «Інтелект України».
Опис
Ключові слова
педагогічна рефлексія, початкові класи, процес навчання, корекція професійної діяльності, експериментальний проект, інноваційні методики
Бібліографічний опис
Резван О. О. Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів «Інтелект України» / О. О. Резван // Рідна школа. – 2016. – №4. – С. 65 – 70.