Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України"

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ПП "Видавництво "Фенікс"

Анотація

У статті висвітлено проблему професійної рефлексії; представлено особливості професійної рефлексії вчителів проектних класів «Інтелект України», що відбувається внаслідок усвідомлення професійних обов’язків, аналізу процесу навчання та результатів учнів, а також корекції професійної діяльності; проаналізовано шляхи вдосконалення рефлексії професійної діяльності вчителів початкових класів, які працюють у проектних класах за програмою «Інтелект України».

Опис

Ключові слова

педагогічна рефлексія, початкові класи, процес навчання, корекція професійної діяльності, експериментальний проект, інноваційні методики

Бібліографічний опис

Резван О. О. Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів «Інтелект України» / О. О. Резван // Рідна школа. – 2016. – №4. – С. 65 – 70.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced