Управління відносинами підприємств у ланцюгах поставок на засадах ціннісного підходу

Ескіз

Дата

2015

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського

Анотація

У статі обґрунтувані методичні рекомендації щодо управління міжфірмовими відносинами в ланцюгах поставок на засадах ціннісного підходу на прикладі галузі енергетичного машинобудування. Запропоновані концептуальні положення щодо управління відносинами партнерів в ланцюгах поставок, ключова ідея яких полягає у виділенні трьох складових процесу управління: формування інтегрованої групи, розробка елементів системи управління міжфірмовими відносинами та розвиток партнерських відносин. Розвинуті методичні рекомендації щодо формування та розвитку відносин в інтегрованій групі та оцінювання їх цінності. Удосконалено методичне забезпечення щодо формування елементів системи управління відносинами партнерів при виконанні складних проектів.
The main attention is paid to the substantiation of methodical recommendations for the management of relations in supply chains based on value approach on the example of the power engineering industry. Conceptual provisions on the management of relations with partners in the supply chain, the key idea is to identify the three components of the management process: the formation of integrated groups, development of management system elements mifergui relationships and developing partnerships. The developed methodical recommendations on the formation and development of relations in the integrated group and an assessment of their value. Improved methodological support for the formation of the elements of relationship management of partners on complex projects.

Опис

Ключові слова

міжфірмові відносини, ланцюг поставок, оцінювання цінності, енергетичне машинобудування, інтегрована група, елементи системи управління, interfirm relationships, value of interfirm relationships, supply chain, evaluation values of inter-firm relations, energy engineering, integrated group

Бібліографічний опис

Пушкар О. І. Управління відносинами підприємств у ланцюгах поставок на засадах ціннісного підходу / О. І. Пушкар, Ю. Л. Курбатова // Науковий вісник Миколаївського нац. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. Економічні науки : зб. наук. пр. – Миколаїв : МНУ ім. В. О. Сухомлинського, 2015. – № 2 (5), листопад. – С. 140-147.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced