Критерии восприятия мультимедийных продуктов в контексте теории маркетинга впечатлений
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПИ"
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг впечатлений, мультимедийные продукты, критерии восприятия
Бібліографічний опис
Курбатова Ю. Л. Критерии восприятия мультимедийных продуктов в контексте теории маркетинга впечатлений / Ю. Л. Курбатова, А. И. Пушкарь, О. Е. Гапоненко // Тези доп. 24-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я" (MicroCAD–2016), 18-20 травня 2016 р. / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – Ч. 4. – С. 261.
