Застосування трансформаційних ігор для кар’єрного самовизначення у студентів ВУЗів
Дата
2016
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний університет внутрішніх справ
Анотація
Обговорюються функції інтерактивних форм навчання у Вузі. Розглядаються можливості трансформаційних ігор, що сприяють розвитку особистості студента та усвідомленню ним професійного майбутнього, його кар’єрному самовизначенню.
We discuss the function of interactive learning at the university. In particular transformational games contribute to the development of the personality students and professional awareness of his future career self-determination.
We discuss the function of interactive learning at the university. In particular transformational games contribute to the development of the personality students and professional awareness of his future career self-determination.
Опис
Ключові слова
вища освіта, ВНЗ, інтерактивні методи навчання, діалог, взаємодія, види ігор, interactive teaching methods, transformational games, career self students
Бібліографічний опис
Попова Г. В. Застосування трансформаційних ігор для кар’єрного самовизначення у студентів вузів / Г. В. Попова, І. Є. Штученко // Бочаровські читання : матер. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової, 18 берез. 2016р., м. Харків. – Харків : ХНУВС, 2016. – С. 135-138.