Застосування трансформаційних ігор для кар’єрного самовизначення у студентів ВУЗів

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний університет внутрішніх справ

Анотація

Обговорюються функції інтерактивних форм навчання у Вузі. Розглядаються можливості трансформаційних ігор, що сприяють розвитку особистості студента та усвідомленню ним професійного майбутнього, його кар’єрному самовизначенню.
We discuss the function of interactive learning at the university. In particular transformational games contribute to the development of the personality students and professional awareness of his future career self-determination.

Опис

Ключові слова

вища освіта, ВНЗ, інтерактивні методи навчання, діалог, взаємодія, види ігор, interactive teaching methods, transformational games, career self students

Бібліографічний опис

Попова Г. В. Застосування трансформаційних ігор для кар’єрного самовизначення у студентів вузів / Г. В. Попова, І. Є. Штученко // Бочаровські читання : матер. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової, 18 берез. 2016р., м. Харків. – Харків : ХНУВС, 2016. – С. 135-138.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced