Емоційний компонент кар’єрної спрямованості студентів технічних ВНЗ

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна

Анотація

В цій статті розглянуто основні підходи у вітчизняній та зарубіжній літературі, пов’язані з проблемою психологічної детермінації формування кар’єрної спрямованості. Наведено результати дослідження емоційного сприйняття професійних понять у студентів технічних ВНЗ у період навчання. Виявлено особливості емоційного сприйняття важливих соціальних понять у групах досліджуваних з різною кар’єрною спрямованістю, а також зв’язок між емоційним сприйняттям даних понять і кар’єрною спрямованістю.
The basic approaches in native and foreign literature related to the problem of psychological determination of career orientation formation are shown in this article. The results of studies of professional concepts emotional perception by technical students during their training in higher school are given. The features of important social concepts emotional perception in the groups of those with different career orientations who are examined as well as the connection between the emotional perception of these concepts and career guidance are revealed.

Опис

Ключові слова

вища освіта, психологія, кар’єрні орієнтації, психологічна детермінація, мотиви, емоційні переживання, emotional component, career guidance, career orientation

Бібліографічний опис

Штученко І. Є. Емоційний компонент кар’єрної спрямованості студентів технічних ВНЗ / І. Є. Штученко // Вісник Харківського нац. ун-ту ім. В. Н. Каразіна. Сер. : Психологія. – Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2015. – Вип. 58. – С. 122-128.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced