Комунікативна діяльність підприємств в процесі прийняття рішення про покупку
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розглянуто процес прийняття рішення про покупку для підприємств з точки зору комунікативної політики підприємства, розроблено структурну схему процесу комунікації між продавцем та покупцем, яка враховує, що обидві сторони комунікації є підприємствами.
Article is devoted to the process of making purchase decision for the enterprises from the point of communication politic of the enterprise, was developed the structural scheme of the communication process between buyer and seller, which is considering that both sides of communication are enterprises.
Article is devoted to the process of making purchase decision for the enterprises from the point of communication politic of the enterprise, was developed the structural scheme of the communication process between buyer and seller, which is considering that both sides of communication are enterprises.
Опис
Ключові слова
можливості виробництва, конкуренція, маркетингові комунікації, процес комунікації, критерії маркетингу, комунікативні заходи
Бібліографічний опис
Пасько М. І. Комунікативна діяльність підприємств в процесі прийняття рішення про покупку / М. І. Пасько, А. О. Пермінова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2010. – № 5. – С. 86-91.