Теоретичні і методичні основи підготовки інженера у вищому навчальному закладі до майбутньої управлінської діяльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2001

ORCID

DOI

Науковий ступінь

доктор педагогічних наук

Рівень дисертації

докторська дисертація

Шифр та назва спеціальності

13.00.04 – теорія і методика професійної освіти

Рада захисту

Спеціалізована вчена рада Д 26.451.01

Установа захисту

Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України

Науковий керівник

Гончаренко Семен Устимович

Члени комітету

Видавець

Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України

Анотація

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Київ, 2001. Дисертація містить дослідження теоретико-методологічних, організаційних і навчально-методичних аспектів підготовки студентів технічних університетів до майбутньої управлінської діяльності. З урахуванням результатів аналізу структури і соціально-психологічних особливостей професійної діяльності сучасного інженера-керівника та світового досвіду підготовки управлінських кадрів запропоновано методологічні основи педагогічної системи такої підготовки і обґрунтовано її концепцію. Визначено та експериментально підтверджено цілі, принципи й умови ефективного функціонування педагогічної системи. Створено комплекс методичного забезпечення навчально-виховного процесу управлінської підготовки інженерів, яке сприяє реалізації діяльнісно-особистісного підходу.
Thesis for the degree of the Doctor pedagogical sciences on a speciality 13.00.04 - the theory and a technique of vocational training. - Institute of pedagogics and psychology of vocational training of the Academy of Pedagogical sciences of Ukraine, Kiev, 2001. The thesis contains research of theoretical, methodological and organizational and methodical aspects of training of students of technical universities to the future administrative activity. In view of results of the analysis of structure and social - psychological features of professional work of the modern engineer-head and world experience of training of the administrative staff methodological bases of pedagogical system of such training are offered and its concept is proved. It is determined and the purposes, principles and conditions of effective functioning of pedagogical system are experimentally confirmed. The complex of methodical maintenance of teaching and educational process of administrative training of the engineers, promoting realization of activity and personal approaches is created.

Опис

Ключові слова

система педагогічна, проектування педагогічне, інженер-керівник, діяльність управлінська, умови педагогічні, ефективність підготовки, pedagogical system, pedagogical projection, engineer-head, administrative activity, pedagogical conditions, efficiency of preparation

Бібліографічний опис

Романовський О. Г. Теоретичні і методичні основи підготовки інженера у вищому навчальному закладі до майбутньої управлінської діяльності : автореф. дис. ... д-ра. пед. наук : спец. 13.00.04 [Електронний ресурс] / Олександр Георгійович Романовський ; [наук. керівник Гончаренко С. У.] ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. – Київ, 2001. – 38 с. – Бібліогр. : с. 26-35. – укр.