Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23536
Назва: Теорія та практика змішаного навчання
Автори: Кухаренко, Володимир Миколайович
Березенська, Світлана Миколаївна
Бугайчук, Костянтин Леонідович
Олійник, Наталія Юріївна
Олійник, Тетяна Олексіївна
Рибалко, Олена Володимирівна
Сиротенко, Ніна Гаврилівна
Столяревська, Алла Леонідівна
Ключові слова: електронне навчання; змішане навчання; педагогічне проектування; інформаційні технології; критичне мислення; гейміфікація; педагогічні теорії; універсальний педагогічний дизайн
Дата публікації: 2016
Видавництво: КП "Міськадрукарня"
Бібліографічний опис: Теорія та практика змішаного навчання : монографія / В. М. Кухаренко [та ін.] ; ред. В. М. Кухаренко ; Харківський політехнічний ін-т, нац. техн. ун-т. – Харків : КП "Міськдрук", 2016. – 284 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії розкриті педагогічні аспекти змішаного навчання, наведена педагогічна технологія проектування змішаного навчання та різноманітні інформаційні технології для його підтримки. Звертається увага на методи формування критичного мислення у змішаному навчанні. Розглянуто ідею використання гейміфікації у змішаному навчанні. Наведені приклади використання змішаного навчання у середній школі, в університеті при вивченні технічних дисциплін. Розроблені науково-практичні рекомендації щодо застосування змішаного навчання в освіті. Призначено для керівників освіти, науково-педагогічних і педагогічних працівників вищих навчальних закладів, аспірантів та докторантів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23536
ISBN: 978–617–619–185–8
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Технічна кріофізика"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kukharenko_Teoriia_ta_praktyka_2016.pdf4,28 MBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.