Метод розрахунку змінної форми крутильних коливань колінчастого вала

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

10.20998/0419-8719.2016.1.03

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті надано опис простого методу розрахунку резонансних режимів, амплітуд кутів закручення і механічних дотичних напружень складних крутильних коливань колінчастого вала двигуна на основі чисельного розв'язання високорівневої системи нелінійних диференціальних рівнянь у вигляді моделі в просторі станів. Метод може використовуватись для розв'язання оптимізаційних задач вибору й обґрунтування конструктивних параметрів демпферів крутильних коливань або інших антиколивальних пристроїв.
This article describes a simple method for calculating the resonant modes, angles spin amplitudes and mechanical shear stresses sophisticated engine crankshaft torsional oscillations based on the numerical solution of the high-level system of nonlinear differential equations in a model in the state space. The method can be used to solve optimization problems of selection and validation of design parameters torsional vibration dampers or other anti-vibration devices.

Опис

Ключові слова

резонансні режими, амплітуди кутів закручення, механічні дотичні напруження, модель, простір станів, антиколивальні пристрої

Бібліографічний опис

Прохоренко А. О. Метод розрахунку змінної форми крутильних коливань колінчастого вала / А. О. Прохоренко // Двигатели внутреннего сгорания. – 2016. – № 1. – С. 14-19.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced