Основні підходи до визначення поняття асортименту

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

товар, управління стратегічне, споживачі, виробник, прибутковість, потреби ринкові, номенклатура, попит, пропозиція, цілепокладання

Бібліографічний опис

Чайка Т. Ю. Основні підходи до визначення поняття асортименту / Т. Ю. Чайка // Дослідження та оптимізація економічних процесів : кол. монографія / ред.: О. В. Манойленко, В. О. Матросова. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – Розд. 4.3. – С. 289-296.