Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23771
Title: Відключення циклів як захід покращення показників стаціонарного двигуна 11ГД100М на режимах часткових навантажень і холостого ходу
Other Titles: Disable cycles as a stationary engine improvement 11GD100M on modes of partial loads and idling
Authors: Осетров, Олександр Олександрович
Кравченко, Сергій Сергійович
Яровий, Владислав Сергійович
Keywords: когенераційні установки; поршневі двигуни; недогоряння палива; паливна економічність; відключення циліндрів; регулювання потужності
Issue Date: 2016
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Осетров О. О. Відключення циклів як захід покращення показників стаціонарного двигуна 11ГД100М на режимах часткових навантажень і холостого ходу / О. О. Осетров, С. С. Кравченко, В. С. Яровий // Двигатели внутреннего сгорания. – 2016. – № 2. – С. 3-8.
Abstract: При якісному регулюванні потужності в двигунах з примусовим запалюванням на режимах часткових навантажень і холостого ходу значно погіршуються показники паливної економічності внаслідок виникнення суттєвого недогоряння палива. В роботі розглянуто відключення циклів як захід покращення показників стаціонарного двигуна 11ГД100М на режимах часткових навантажень і холостого ходу. Показано, що відклю- чення циклів дозволяє значно покращити показники двигуна за навантажувальною характеристикою. Запропоновано алгоритм відключення циклів при ступінчастому регулюванні потужності двигуна зі ступенем (1/20) Neн.
When high-quality power management in spark-ignition engines to the modes of partial loads and idling go significantly deteriorating performance fuel economy as a result of significant after-burning fuel. In the work considered disabling cycles as an exercise to improve the stationary engine 11GD100M on modes of partial loads and idling. It is shown that disabling cycles can significantly improve the performance of the engine under load characteristic. The algorithm disabling cycles step regulation of engine power with a degree (1/20) Nen.
DOI: 10.20998/0419-8719.2016.2.01
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23771
Appears in Collections:Кафедра "Двигуни внутрішнього згоряння"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DVS_2016_2_Osetrov_Vidklyuchennya_tsykliv.pdf831,83 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.