Відключення циклів як захід покращення показників стаціонарного двигуна 11ГД100М на режимах часткових навантажень і холостого ходу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

10.20998/0419-8719.2016.2.01

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

При якісному регулюванні потужності в двигунах з примусовим запалюванням на режимах часткових навантажень і холостого ходу значно погіршуються показники паливної економічності внаслідок виникнення суттєвого недогоряння палива. В роботі розглянуто відключення циклів як захід покращення показників стаціонарного двигуна 11ГД100М на режимах часткових навантажень і холостого ходу. Показано, що відклю- чення циклів дозволяє значно покращити показники двигуна за навантажувальною характеристикою. Запропоновано алгоритм відключення циклів при ступінчастому регулюванні потужності двигуна зі ступенем (1/20) Neн.
When high-quality power management in spark-ignition engines to the modes of partial loads and idling go significantly deteriorating performance fuel economy as a result of significant after-burning fuel. In the work considered disabling cycles as an exercise to improve the stationary engine 11GD100M on modes of partial loads and idling. It is shown that disabling cycles can significantly improve the performance of the engine under load characteristic. The algorithm disabling cycles step regulation of engine power with a degree (1/20) Nen.

Опис

Ключові слова

когенераційні установки, поршневі двигуни, недогоряння палива, паливна економічність, відключення циліндрів, регулювання потужності

Бібліографічний опис

Осетров О. О. Відключення циклів як захід покращення показників стаціонарного двигуна 11ГД100М на режимах часткових навантажень і холостого ходу / О. О. Осетров, С. С. Кравченко, В. С. Яровий // Двигатели внутреннего сгорания. – 2016. – № 2. – С. 3-8.