Використання теплозахисного покриття для поліпшення теплового стану випускних клапанів форсованого дизеля

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

10.20998/0419-8719.2016.2.06

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Наведені результати розрахункових досліджень теплонапруженого стану випускного клапана швидкохідного автотракторного дизеля на усталених і перехідних режимах скидання – накидання навантаження. Проаналізовано вплив теплозахисного емалевого покриття на теплонапружений стан тарілки клапана. Відзначається зменшення амплітуди накидів і просідань термічних напружень на перехідних режимах, на випускних клапанах з теплоізолюючим покриттям. Використовується нестаціонарна математична модель на основі методу скінченних елементів.
Are the results of the calculation research Heat-Stress exhaust valve status fast tractor diesel engine at steady-state and transient conditions reset-failed to load. The influence of the insulating enamel coating on the Heat-Stress status of the valve. Note the decline in the amplitude of casting and drawdowns on transient thermal stresses on the exhaust valves with thermal insulation coating. Non-stationary used a mathematical model based on the finite element method.

Опис

Ключові слова

процеси теплопередачі, камера згоряння, теплові напруження, теплозахисний ефект, емалеве покриття, математична модель, метод скінченних елементів

Бібліографічний опис

Триньов О. В. Використання теплозахисного покриття для поліпшення теплового стану випускних клапанів форсованого дизеля / О. В. Триньов, С. О. Самійленко // Двигатели внутреннего сгорания. – 2016. – № 2. – С. 32-40.