Напрями формування іміджу підприємств за рахунок посилення соціальної відповідальності бізнесу

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті проаналізовані сутність, значення й умови формування позитивного іміджу конкурентоздатного вітчизняного підприємства індустрії гостинності в процесі його ринкової діяльності. Встановлено взаємозв'язок іміджу підприємства з рівнем дотримання ним принципів соціальної відповідальності.
The analysis of nature, significance and conditions to form a positive image of a competitive domestic hospitality industry enterprise in the process of its market activity is given. Interconnection between the image of an enterprise and the level of keeping by it social responsibility is ascertained.

Опис

Ключові слова

підвищення конкурентоспроможності, імідж на ринку, соціальна відповідальність, комплексний підхід, підвищення ефективності управління, мінімізація ризиків

Бібліографічний опис

Левицька Є. Г. Напрями формування іміджу підприємств за рахунок посилення соціальної відповідальності бізнесу / Є. Г. Левицька // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – № 6. – С. 103-108.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced