Методичні вказівки до курсу "Основи професійної етики інженера"

Ескіз

Дата

2005

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Викладено особливості використання ситуаційного навчання професійної етики інженера в вищих навчальних закладах, їх природу, цілі та завдання. Обгрунтовано педагогічні умови його застосування в навчально-виховному процесі в ВНЗ. Розглянуто особливості проведення ситуаційних занять з професійної етики інженера в вищих навчальних закладах. Проаналізовано нову роль викладача та студентів в процесі ситуаційного навчання професійної етики інженера. Наведено приклади ситуаційних завдань з професійної етики інженера. Методичні вказівки призначені для самостійної роботи студентів, можуть бути корисними викладачам управлінських, етичних та психолого-педагогічних дисциплін, всім, кого цікавлять проблеми професійної етики, етики управління і підприємництва.

Опис

Ключові слова

підготовка професійна, підготовка фахівців, підготовка кадрів, етика ділова, моральність, менталітет, управління, переговори ділові, конфлікт

Бібліографічний опис

Романовський О. Г. Методичні вказівки до курсу "Основи професійної етики інженера" / О. Г. Романовський, О. М. Лапузіна ; [Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т"]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2005. – 52 с. – На рос. мові.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced