Педагогічна проблема формування наукової інформаційної етики у студентів

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті аналізується формування наукової інформаційної етики у студентів як педагогічна проблема. Розглянуто поняття фальсифікації, плагіату в Інтернеті, проаналізовано закономірності формування норм інформаційної культури в навчальному процесі, окреслено основні напрямки для вирішення поставленої проблеми.
In given article the formation of student’s scientific information ethics as a pedagogical problem is analyzed. The concepts of falsification, plagiarism are considered, connections of information culture standards’ formation in educational process are analyzed, the basic directions of solving of the given problem are proposed.

Опис

Ключові слова

підготовка професійна, школа вища, культура інформаційна, Інтернет, простір інформаційний, плагіат

Бібліографічний опис

Лапузіна О. М. Педагогічна проблема формування наукової інформаційної етики у студентів / О. М. Лапузіна, К. В. Лапузіна // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2009. – № 3. – С. 118-124.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced