Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 3352
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій з дисципліни "Фінансово-економічний аналіз в готельно-ресторанному бізнесі". Частина 1
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-06) Стригуль, Лариса Станіславівна
    Мета дисципліни «Фінансово-економічний аналіз в готельно-ресторанному бізнесі» – формування у студентів системи знань з питань проведення фінансово-економічного аналізу готелів і ресторанів для виявлення резервів підвищення ефективності діяльності та поліпшення фінансового стану та використання результатів аналізу в управлінні підприємствами готельно-ресторанного господарства. Дисципліна спрямована на оволодіння методикою фінансово-економічного аналізу, що, спираючись на комплекс економіко-математичних і статистичних методів і прийомів, дозволяє виявити резерви підвищення ефективності діяльності підприємств готельно-ресторанного господарства.
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій з дисципліни "Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві". Частина 1
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-06) Стригуль, Лариса Станіславівна
    Готельно-ресторанне господарство потребує професійних знань, які б досконало знали найсуттєвіші матеріали та положення системи Національної стандартизації України і Державної метрологічної служби, нормативні документи системи сертифікації, основні правила стандартизації і сертифікації закладів готельно-ресторанного господарства, а також засоби вимірювань та кваліметрію. Знання, отримані студентами під час вивчення дисципліни «Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві», дозволять забезпечити високу кваліфікацію майбутніх спеціалістів у їх багатогранній діяльності, використовувати досягнення стандартизації, сертифікації та метрології в управлінні якістю продукції і послуг, сприяти прийняттю самостійних правильних рішень в умовах жорсткої конкуренції під час розгляду наукових і виробничо-господарських завдань для одержання високих результатів
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій з дисципліни "Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві". Частина 2
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-06) Стригуль, Лариса Станіславівна
    Готельно-ресторанне господарство потребує професійних знань, які б досконало знали найсуттєвіші матеріали та положення системи Національної стандартизації України і Державної метрологічної служби, нормативні документи системи сертифікації, основні правила стандартизації і сертифікації закладів готельно-ресторанного господарства, а також засоби вимірювань та кваліметрію. Знання, отримані студентами під час вивчення дисципліни, дозволять забезпечити високу кваліфікацію майбутніх спеціалістів у їх багатогранній діяльності, використовувати досягнення стандартизації, сертифікації та метрології в управлінні якістю продукції і послуг, сприяти прийняттю самостійних правильних рішень в умовах жорсткої конкуренції під час розгляду наукових і виробничо-господарських завдань для одержання високих результатів
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-06) Стригуль, Лариса Станіславівна
    Вивчення дисципліни «Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві» відбувається шляхом розкриття тем на лекціях, закріплення теоретичного матеріалу на практичних заняттях та під час самостійної роботи. На лекційних, практичних заняттях розглядаються найважливіші та найскладніші питання. Решту питань студенти повинні опрацювати самостійно. Отже, вивчення навчальної дисципліни «Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві» потребує певної самостійної роботи студентів із метою поглиблення знань щодо специфіки впровадження міжнародних стандартів якості обслуговування у закладах готельно-ресторанного бізнесу, їх нормативно-правового та методичного забезпечення тощо. Це передбачає опрацювання літературних джерел щодо окремих питань, винесених на самостійне опрацювання, а також написання індивідуального навчального завдання. Вивчення теоретичних положень навчальної дисципліни потребує закріплення на практиці.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання з дисципліни "Туристична логістика"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-06) Стригуль, Лариса Станіславівна
    Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання з дисципліни «Туристична логістика» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання зі спеціальностей: 241 «Готельно-ресторанна справа»; 242 «Туризм і рекреація» містять перелік тем та завдань для індивідуальної роботи студентів та список джерел інформації.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні рішення в ресторанному господарстві
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Жадан, Тетяна Андріївна
    У тезах доповіді розглянуто такі інноваційні рішення в ресторанному господарстві, як: штучний інтелект (AI), машинне навчання (ML) та Інтернет речей (IoT), які сприяють оптимізації операцій, удосконаленню програм управління якістю, максимізації відповідності вимогам, покращенню клієнтського досвіду.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні підходи удосконалення системи якості на підприємствах ресторанного господарства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Стригуль, Лариса Станіславівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    У тезах доповіді розглянуто проблеми впровадження інноваційних технологій на підприємствах ресторанного господарства, які мають реалізовуватись не лише в напрямку використання більш високо технологічного обладнання, підвищення якості сировини та процесів її обробки, але й удосконалення результативності менеджменту системи якості продукції та послуг, що дає додаткові переваги у продуктивності роботи персоналу, підвищенню якості ресторанного продукту та процесу реалізації послуг.
  • Ескіз
    Документ
    IT-aggregators of tourism products in the structure of the tourism services market
    (International Science Group, 2024-06) Chaika, Tatiana
    The study focuses on the functional features of IT-aggregators of tourism products. Due to the development of computer technology, the role of offline travel agencies is significantly reduced, and the functions of travel agents are partially transferred to various online platforms that are aggregators of travel offers. At the same time, the request for personal involvement is a significant characteristic of the tourism and hospitality industry. Therefore, the development of computer technologies does not lead to a complete rejection of off-line travel agencies. IT-aggregators of tourism products are an effective tool of interaction between tour operators, travel agencies, and customers.
  • Ескіз
    Документ
    The Impact of Interactive Hotel Mapping Technology on Business Processes in the Hospitality Industry
    (Видавничий дім "Гельветика", 2024) Devadze, Anzor; Yakymenko-Tereshchenko, Natalia; Chaika, Tatiana
    The article explores the prospects and main directions of development of interactive hotel mapping technology. Emphasis is placed on the integral nature of the application of innovative digital technologies in the context of digital-transformation of the business environment of the tourism and hospitality industry. The aim of the article is to investigate the impact of successful practices of interactive hotel mapping on increasing efficiency, improving and modifying business processes of companies operating in the tourism and hospitality industry. The following research methods were used: observation, systematization and analysis of practical activity of the subjects of the hospitality sphere, as well as logical-analytical and system-structural methods. Interactive hotel mapping is an application of virtual reality technology. The components of this technology are indoor navigation, routing and virtual tours. The most positive effect of the technology in question has if its application is combined with other innovative digital technologies and organically fits into business processes at different stages of the production cycle. The biggest impact of interactive hotel mapping technology is on business processes related to marketing, reservations and front office service. A successful practice is the integration of the technology in question with Smart Room technology. Due to the technological peculiarities of providing indoor positioning, IT-products for interactive hotel mapping tend to specialize and demonstrate a low level of unification. For OTAs (Online Travel Agencies) and other actors providing indoor services on the booking market, the most urgent problem is the problem of unification of positioning indicators. This factor should be taken into account by firms-developers of specialized software. The scientific novelty of the study consists in the clarification and systematization of successful practices in the application of interactive mapping technology; identification of the most promising areas for improving business processes under the influence of the technology under consideration. The practical value of the obtained results lies in the possibility of their use in the practical activities of both tourism and hospitality companies and companies developing specialized IT products for the tourism and hospitality industry.
  • Ескіз
    Документ
    Definition and Essence of Event Management: Process and Interdisciplinary Approach
    (European Conference, 2024-06-17) Chaika, Tatiana
    This study examines the definition and essence of Event Management in an evolutionary context as a scientific and academic discipline, as well as from the perspective of the process approach. Attention is paid to the role and place of Event-management in the context of disciplinary structuring of scientific knowledge. The interrelation of Event Management with such a direction of scientific knowledge as Project Management is studied.