Інтерактивні технології навчання у викладанні гуманітарних дисциплін у вищому навчальному закладі

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглядаються інтерактивні технології навчання у викладанні гуманітарних дисциплін у вищому навчальному закладі. Апробовано можливість використання технології ситуативного моделювання на занятті з «Політології». Актуалізовано необхідність застосування міждисциплінарного підходу до викладання у вищій школі. Доведено ефективність використання інтерактивних технологій у підготовці студентів.
The article deals with the study of interactive technologies in teaching humanitarian disciplines in higher education al institution. It has been approbated situational modeling technology in the course of “Political science”. It has been actualized the necessity of use the interdisciplinary approach in high school. It has been proved the effectiveness of the interactive technologies in teaching students.

Опис

Ключові слова

інтерактивна технологія навчання, симуляційна гра, гуманітарні дисципліни, вищий навчальний заклад, політологія, громадське слухання

Бібліографічний опис

Скубій І. В. Інтерактивні технології навчання у викладанні гуманітарних дисциплін у вищому навчальному закладі / І. В. Скубій // Сучасні педагогічні технології в освіті : зб. наук.-метод. пр. / ред. Р. П. Мигущенко, Ю. І. Панфілов. – Харків : НТУ «ХПІ», 2016. – С. 149-156.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced