Реформування системи вищої освіти в Україні: новітні виклики та перспективи

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Пропонується узагальнення ключових аспектів реформування вищої освіти України в оцінках учасників освітнього процесу, що здійснене на основі проведення двох фокусованих групових інтервʼю зі студентами-старшокурсниками та професорсько-викладацьким складом чотирьох провідних університетів Тернопільської області. Презентоване соціологічне дослідження організоване та проведене представниками Соціологічної асоціації України у грудні 2015 року за дорученням Міністерства освіти і науки України.
A generalization of the key aspects of the reform of higher education in Ukraine in the estimates of participants in the educational process, carried out on the basis of two focused group interviews with senior students and faculty members of the top four univer-sities of Ternopil region. The present case study is organized and conducted by representa-tives of the Sociological Association of Ukraine in December 2015 on behalf of the Ministry of Education and Science of Ukraine.

Опис

Ключові слова

освітній процес, реформа, субʼєкти навчального процесу, якість освітніх послуг, reform, educational process, system of higher education, quality of educational services

Бібліографічний опис

Гірняк А. Реформування системи вищої освіти в Ук-раїні: новітні виклики та перспективи / А. Гірняк, В. Біскуп // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2016. – № 3. – С. 99-109.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced