Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/24444
Title: Педагогічна технологія як необхідна складова у фаховій підготовці бакалаврів з психології
Other Titles: Pedagogical technology as a necessary component in training by psychology
Authors: Хавіна, Ірина Валер'ївна
Keywords: професійні базові компетенції; природничі дисципліни; класифікації педагогічних технологій; особистість викладача; позитивна мотивація; pedagogical technology; professional core competencies; natural sciences
Issue Date: 2016
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Хавіна І. Педагогічна технологія як необхідна складова у фаховій підготовці бакалаврів з психології / І. Хавіна // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2016. – № 3. – С. 61-72.
Abstract: У статті розглядається необхідність застосування педагогічної технології при формуванні професійних базових компетенцій у бакалаврів з психології при вивченні природничо-наукових дисциплін. Дано визначення поняттю "педагогічна технологія" в рамках наукових досліджень відомих вчених-педагогів, психологів і філософів. Детально розглянуті підходи до різних класифікацій педагогічних технологій.
The article discusses the need for educational technology in the formation of professional core competencies in undergraduate psychology to the study of natural sciences. The definition of the concept of "educational technology" in the research of scientists known educators, psychologists and philosophers. A detailed analysis of the different approaches to the classification of educational technology.
ORCID: orcid.org/0000-0001-9038-0892
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/24444
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2016_3_Khavina_Pedahohichna_tekhnolohiia.pdf608,04 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.