Педагогічна технологія як необхідна складова у фаховій підготовці бакалаврів з психології

Ескіз

Дата

2016

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглядається необхідність застосування педагогічної технології при формуванні професійних базових компетенцій у бакалаврів з психології при вивченні природничо-наукових дисциплін. Дано визначення поняттю "педагогічна технологія" в рамках наукових досліджень відомих вчених-педагогів, психологів і філософів. Детально розглянуті підходи до різних класифікацій педагогічних технологій.
The article discusses the need for educational technology in the formation of professional core competencies in undergraduate psychology to the study of natural sciences. The definition of the concept of "educational technology" in the research of scientists known educators, psychologists and philosophers. A detailed analysis of the different approaches to the classification of educational technology.

Опис

Ключові слова

професійні базові компетенції, природничі дисципліни, класифікації педагогічних технологій, особистість викладача, позитивна мотивація, pedagogical technology, professional core competencies, natural sciences

Бібліографічний опис

Хавіна І. Педагогічна технологія як необхідна складова у фаховій підготовці бакалаврів з психології / І. Хавіна // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2016. – № 3. – С. 61-72.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced