Маркетингові дослідження регіонального управління нерухомістю

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті розглянуто маркетингову діяльність на ринку нерухомості, що виступає надійним інструментарієм розробки стратегії і тактики регіональних перетворень.
The paper scrutinizes marketing activity on the real estate market, that appears the reliable set of instruments of strategy and tactics of regional transformations.

Опис

Ключові слова

нерухоме майно, споживачі, конкурентоспроможність, інвестиційне просування, потенціал

Бібліографічний опис

Шарова С. В. Маркетингові дослідження регіонального управління нерухомістю / С. В. Шарова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – № 8. – С. 209-215.

Зібрання