Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 30.
Найденные ресурсы:
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2013Краудсорсинг – новий метод сучасних маркетингових технологійКосенко, Олександра Петрівна; Старицька, Н. Ю.
2013Просування як складова частина маркетингового процесу комерціалізації інноваційКосенко, Олександра Петрівна; Балишева, В. Д.
2011Проблеми маркетингу дитячих товарів та дитячих брендів в УкраїніЛуценко, К. О.; Косенко, Олександра Петрівна
2012Моделювання споживчої, виробничої, інтелектуальної та кадрової складових ресурсного потенціалуПерерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович
2014Методичні положення встановлення нижньої межі ціни інтелектуальної технологіїКосенко, Олександра Петрівна
2012Сутність технологічного аудиту та базові підходи до оцінки комерційного потенціалу технологічних новаційКосенко, Андрій Васильович; Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Д. І.
2014Кон'юнктура технологічного ринку: оцінка ризиків комерціалізації об'єктів інтелектуальної власностіКосенко, Олександра Петрівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
2013Ранжування інтелектуально-інноваційних технологій за методом функції бажаностіКосенко, Олександра Петрівна; Долина, Ірина Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
2014Особливості використання цифрового маркетингу в сучасних умовахКосенко, Олександра Петрівна; Грабовенко, Є. В.; Плотніков, Ф. М.
2013Еколого-соціальна оцінка інтелектуально-інноваційних технологійКосенко, Олександра Петрівна; Долина, Ірина Володимирівна; Перерва, Петро Григорович