Нове педагогічне мислення у вимірах академіка І. А. Зязюна і освітній практиці НТУ "ХПІ"

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Розкрито позицію І. А. Зязюна як педагога, філософа, освітянина в контексті гуманістично орієнтованої науково-педагогічної свідомості у формуванні майбутніх випускників технічного університету – творчої еліти нової формації. Визначено сутність нового педагогічного мислення у підготовці спеціаліста до майбутньої професійної діяльності. Розкрито педагогічні погляди І. А. Зязюна на особистість педагога та студента в освітньому процесі. У сттаті увагу зосереджено увагу на трансформації вищої технічної освіти кінця ХХ ст. – початку ХХІ ст. та описано організаційно-педагогічні нововведення в НТУ "ХПІ", починаючи з 2000 року. Визначено стратегічні напрями розвитку нашого університету в галузі освіти до 2025 року.
Position I. A. Zyazyun’s as an educator, philosopher, organizer of education in the context of humanistic-oriented research and teaching in the formation of the consciousness of future technical university graduates - the creative elite of the new formation are disclosed in article. The new pedagogical thinking in professional preparation for their future professional activity is essence. I. A. Zyazyun’s pedagogical views on the personality of the teacher and the student in the educational process are disclosed. The article focuses on the transformation of higher technical education in the late twentieth century - the beginning of XXI century and the organizational and pedagogical innovations in NTU "KPI" since 2000 are describes. Strategic directions of development of the University in the field of education until 2025 are define.

Опис

Ключові слова

лідерство освіти, нове педагогічне мислення, майбутній фахівець, особистість, організаційно-педагогічні новації, педагогічна майстерність, психолого-педагогічна підготовка, технічний університет, якість підготовки, leadership education, new pedagogical thinking, future specialist, personality

Бібліографічний опис

Сокол Є. І. Нове педагогічне мислення у вимірах академіка І. А. Зязюна і освітній практиці НТУ "ХПІ" / Є. І. Сокол // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – Вип. 45 (49) : Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 травня 2016 р. – Ч. 1. – С. 3-16.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced