Нове педагогічне мислення у вимірах академіка І. А. Зязюна і освітній практиці НТУ "ХПІ"
Дата
2016
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Розкрито позицію І. А. Зязюна як педагога, філософа, освітянина в контексті гуманістично орієнтованої науково-педагогічної свідомості у формуванні майбутніх випускників технічного університету – творчої еліти нової формації. Визначено сутність нового педагогічного мислення у підготовці спеціаліста до майбутньої професійної діяльності. Розкрито педагогічні погляди І. А. Зязюна на особистість педагога та студента в освітньому процесі. У сттаті увагу зосереджено увагу на трансформації вищої технічної освіти кінця ХХ ст. – початку ХХІ ст. та описано організаційно-педагогічні нововведення в НТУ "ХПІ", починаючи з 2000 року. Визначено стратегічні напрями розвитку нашого університету в галузі освіти до 2025 року.
Position I. A. Zyazyun’s as an educator, philosopher, organizer of education in the context of humanistic-oriented research and teaching in the formation of the consciousness of future technical university graduates - the creative elite of the new formation are disclosed in article. The new pedagogical thinking in professional preparation for their future professional activity is essence. I. A. Zyazyun’s pedagogical views on the personality of the teacher and the student in the educational process are disclosed. The article focuses on the transformation of higher technical education in the late twentieth century - the beginning of XXI century and the organizational and pedagogical innovations in NTU "KPI" since 2000 are describes. Strategic directions of development of the University in the field of education until 2025 are define.
Position I. A. Zyazyun’s as an educator, philosopher, organizer of education in the context of humanistic-oriented research and teaching in the formation of the consciousness of future technical university graduates - the creative elite of the new formation are disclosed in article. The new pedagogical thinking in professional preparation for their future professional activity is essence. I. A. Zyazyun’s pedagogical views on the personality of the teacher and the student in the educational process are disclosed. The article focuses on the transformation of higher technical education in the late twentieth century - the beginning of XXI century and the organizational and pedagogical innovations in NTU "KPI" since 2000 are describes. Strategic directions of development of the University in the field of education until 2025 are define.
Опис
Ключові слова
лідерство освіти, нове педагогічне мислення, майбутній фахівець, особистість, організаційно-педагогічні новації, педагогічна майстерність, психолого-педагогічна підготовка, технічний університет, якість підготовки, leadership education, new pedagogical thinking, future specialist, personality
Бібліографічний опис
Сокол Є. І. Нове педагогічне мислення у вимірах академіка І. А. Зязюна і освітній практиці НТУ "ХПІ" / Є. І. Сокол // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – Вип. 45 (49) : Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 травня 2016 р. – Ч. 1. – С. 3-16.