Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25292
Title: Педагогіка добра як основа адаптивного управління навчальним процесом
Other Titles: Pedagogics of good as a basis for adaptive management of the educational process
Authors: Чеботарьов, Микола Корнійович
Keywords: особливості підготовки студентів; адаптивні технології; майбутні інженери; гуманітарна складова освіти; соціальна компетентність; future managers
Issue Date: 2016
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Чеботарьов М. К. Педагогіка добра як основа адаптивного управління навчальним процесом / М. К. Чеботарьов // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – Вип. 45 (49) : матеріали 2-ї міжнар. наук.-практ. конф. : "Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників", 25-26 травня 2016 р. – Ч. 1. – С. 135-142.
Abstract: Розглядаються особливості підготовки студентів з використанням адаптивних технологій сьогодні, коли все більш помітним стає посилення прагматичного підходу людей не тільки до виконання своїх безпосередніх виробничих завдань і функцій, а й до організації способу життя. Аналізується зв’язок педагогічної технології адаптивного управління з ідеями педагогіки добра та можливостей її успішного застосування в практиці професійної підготовки майбутніх інженерів. Звертається увага на посилення гуманітарної складової освіти. Йдеться перш за все про належне формування їхньої професійної та соціальної компетентності.
Peculiarities of training students using adaptive technology are considered, especially when strengthening of people's pragmatic approach not only to meet their immediate production tasks and functions, but also to the organization of life becomes more noticeable. The relationship between educational technology of adaptive management and ideas of pedagogics of good and possibilities of its successful application in professional training of future engineers are analysed. Attention is paid to strengthening of humanitarian component of education. The formation of engineers' professional and social competence is greatly emphasized.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25292
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Elita_2016_45_1_Chebotarov_Pedahohika.pdf214,82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.