Визначення сутності антикризових стратегій підприємства та особливостей їх формування
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка
Анотація
Розглянуто теоретичні аспекти визначення сутності терміна "антикризова стратегія" та визначено основні параметри ознак, що зумовлюють класифікацію стратегій. Сформовано тривимірну матрицю для розроблення антикризових стратегій на основі визначення основних параметрів у координатах: динамічні – "економічна ефективність – платоспроможність – масштаб діяльності"; статичні – "структура персоналу – продуктивність праці – характер корпоративних зв’язків"; вплив зовнішнього середовища – "макроекономічні фактори – зміна параметрів ринку функціонування".
Theoretical aspects of defining the essence of the term "anti-crisis strategy" are under consideration and the basic parameters of features that contribute to the classification of strategies are defined. A three–dimensional matrix is formed for the development of crisis management strategies based on the key parameters definition within the coordinates: dynamic – "economic efficiency – solvency – scale of activity"; static – "personnel structure – labor productivity – nature of corporate communications"; the external environment impact – "macroeconomic factors – the functioning market parameters change"
Theoretical aspects of defining the essence of the term "anti-crisis strategy" are under consideration and the basic parameters of features that contribute to the classification of strategies are defined. A three–dimensional matrix is formed for the development of crisis management strategies based on the key parameters definition within the coordinates: dynamic – "economic efficiency – solvency – scale of activity"; static – "personnel structure – labor productivity – nature of corporate communications"; the external environment impact – "macroeconomic factors – the functioning market parameters change"
Опис
Ключові слова
криза, стратегія, антикризова стратегія, економічна стійкість підприємства, crisis, strategy, anti-crisis strategy, economic stability of the enterprise
Бібліографічний опис
Сиром'ятникова О. В. Визначення сутності антикризових стратегій підприємства та особливостей їх формування / О. В. Сиром'ятникова // Економіка і регіон = Eсоnомiсs and rеgiоn. – 2014. – № 6 (49). – С. 47-53.