Программа самовдосконалення суб’єктів освітнього процесу

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Статтю присвячено проблемі забезпечення процесу саморозвитку та самовдосконалення суб’єктів освітнього процесу у вищих навчальних закладах. Розкриваються особливості співвідношення самоприняття і прагнення до самовдосконалення у суб’єктів освітнього процесу вузу, їх вплив на спрямованість навчальної мотивації студентів. У полі зору перебувають питання самоосвіти, особистісного росту, професіоналізму.
The article is devoted to the problem of ensuring the process of self-development and self-improvement subjects of the educational process in higher educational institutions. The peculiarities of correlation of self-acceptance and striving for self-improvement among the subjects of the educational process of the University, their influence on the direction of educational motivation of students. In field of view are questions of self-education, of personal increase and professionalism.

Опис

Ключові слова

мотивація, спрямованість навчальної мотивації, самоприняття, самоосвіта, особистісний ріст, професіоналізм, motivation, self-acceptance, self-education, personal growth

Бібліографічний опис

Ігнатюк О. А. Программа самовдосконалення суб’єктів освітнього процесу / О. А. Ігнатюк, Н. В. Перехрест // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – Вип. 45 (49) : матер. 2-ї міжнар. наук.-практ. конф. : "Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників", 25-26 травня 2016 р. – Ч. 1. – С. 302-317.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced